Acasă
politică
advertoriale
actualitate
administrație publică
monden
business
economie
cultură
sport
sci-Tech
evenimente
Nu a fost introdusa o sursa
Otilia Zamfir
657
Într-o reacție ironică la dezvăluirile despre cheltuielile publice pentru promovarea cărții „Un ostaș în slujba țării” a lui Nicolae Ciucă, premierul Marcel Ciolacu a glumit despre potențialul bestseller al volumului. Panourile publicitare utilizate pentru promovarea cărții au fost achitate din subvențiile primite de PNL, iar costurile au fost semnificative: 2 milioane de euro în total, conform raportărilor.
Ciolacu a fost întrebat despre această situație în timpul unei vizite pe șantierul Autostrăzii A7 din județul Buzău, dar a evitat să comenteze direct despre cheltuielile publice. În schimb, el a făcut o remarcă ironică, subliniind că, având în vedere promovarea amplă, „O să fie un best-seller”.
În detaliu, potrivit informațiilor publicate de snoop.ro, PNL a cheltuit aproximativ 510.000 de euro pe lună pentru panouri stradale care promovează cartea lui Ciucă, pe o perioadă de trei luni, și încă 450.000 de euro pentru producerea și montarea afișajului. Această cheltuială din fonduri publice a stârnit controverse și critici, mai ales având în vedere că proiectul este personal și nu direct legat de activitatea partidului.