Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente

Ziua de Analiza
Partidele Coaliției își încep strategia pentru alegeri FOTO Inquam Photos / Octaav Ganea

Nu a fost introdusa o sursa

Redacția

967

Jocuri de culise pentru candidaturi comune PSD-PNL la primăriile conduse de USR

În contextul alegerilor locale, PSD și PNL discută posibilitatea susținerii de candidați comuni în unele orașe pentru a contracara actualii primari USR. Această înțelegere ar implica absența unui candidat dintr-un partid în cazul în care celălalt are șanse reale să îl învingă pe primarul USR. La Brașov, de exemplu, George Scripcaru ar avea prima șansă dacă PSD nu ar nominaliza un candidat, însă prezența unui candidat din partea PSD ar putea împărți voturile și să favorizeze victoria lui Allen Coliban.

În Sectorul 1, un candidat comun ar putea concura cu actuala primară, iar la Sectorul 2, se pare că preferințele balansează către social-democrați, care doresc să își prezinte propriul candidat.

La nivelul Primăriei Capitalei, situația este complexă, cu diverși candidați propuși de diferitele partide. Actualul primar, Nicușor Dan, are sprijinul unei alianțe de dreapta, însă și PSD și PNL își pregătesc candidați. Există un conflict între Gabriela Firea și Sebastian Burduja pentru nominalizarea PSD, iar acest lucru a determinat un avertisment din partea lui Cristian Popescu Piedone, edilul Sectorului 5, care amenință că ar putea candida independent dacă partidele nu își clarifică pozițiile rapid.

În orașe-cheie precum Timișoara, Bacău și Câmpulung Muscel, unde actualii primari sunt din alte partide decât PSD și PNL, situația este complicată pentru coaliție, iar un candidat comun ar putea să nu fie suficient pentru a învinge actualii primari.

Ziua de Analiza

Presa la un click depărtare.

Categorii

Acasă

politică

advertoriale

actualitate

administrație publică

monden

business

economie

cultură

sport

sci-Tech

evenimente


VOX Press - Partenerul tău în publicitate

2025